Autor |
Ichigo
Moderator

Dołączył: 18 Sty 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: z nienadzka
Nie 21:10, 20 Sty 2008
|
|
Wiadomość |
|
oto jest mniej wiecej przedstawiam wersje beta systamu walki:
Walka bedzie odbywac sie w 3 rundach:
walka w recz - punkty statystyk obowiazujace to: sila + celnosc
wiadomo czemu niewazne gdzie wazne byle na tyle silny cios byl by odciol albo zranil jak najmocniej przeciwnika
walka na dystans - zrecznosc + celnosc
tutaj nieliczy sie sila zutu lecz jak szybko i gdzie sie zucilo
walka na jutsu - coz tu sie bedzie liczylo glownie zeby lepiej kontrolowac chakre oraz celnie trafic w cel czyli Ko + celnosc
skoro pojedynki mamy za soba to teraz czas na wyjasnienie zasad ataku i obrony
punkty kondycji pomnozone przez 10 beda dawac nam hp
oraz same punkty kondycji sa w sobie pancerzem ktory nas chroni
sila i zrecznosc wiadomo atak
Kontrola chakry atak natomiast Ko Chakry razy 3 da nam ilos chakry
szybkosc to nazwa mowi sama za siebie
celnos - trafimy czy nie
mamy z administratorem chwilowy problem co do genjutsu (wrazie gdyby ktos to wybral na miejsca genjutsu)
ale prawdopodobnie sila woli zostanie dodana do ataku a odpornosc do obrony
wprowadzone zostana ochraniacze z 5 wiosek kazdy ochraniacz bedzie zmniejszal obrazenia zadawane od atrybutu ktory przergywa z atrybutem od ktorego nazwany jest kraj wioski
naprzyklad:
ogien wygrywa z wiatrem a konoha lezy w wioske ognie
co za tym idzie ochraniacze konohy zmniejszaja obrazenia od wiatru o 10%
a o to szybki kurs zaleznosci miedzy 5 naturami chakry
natura chakry: | wygrywa | przegrywa
Ziemia |woda | blyskawica
blyskawica | ziemia | wiatr
watr | blyskawica | ogien
ogien | wiatr | woda
woda | ogien | ziemia
mala ciekawostka prosze niekierujcie sie tylko zywiolami z pokemonow te sa wzorowane na mandzie naruto!
nastepnie jak juz opisalem zywioly teraz czas na mala kwestie ataku i zywiolow czyli jezeli bedzie walczyc np wiatr z ogniem to w takiej sytuacji zmniejszamy obrazenia walczacego wiatrem by odwzorowac sie na naruto chocby w najmniejszym stopniu.
natomiast system ataku bedzie nastepujacy jednostke ataku dzielimy przez polowy punktow witalnosci a wynik odejmujemy od ilosci hp a walka bedzie trwala az do ostatniego straconego zycia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ichigo dnia Pon 0:17, 21 Sty 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
    |