Autor Wiadomość
Ichigo
PostWysłany: Nie 21:10, 20 Sty 2008    Temat postu: System walki

oto jest mniej wiecej przedstawiam wersje beta systamu walki:

Walka bedzie odbywac sie w 3 rundach:

walka w recz - punkty statystyk obowiazujace to: sila + celnosc
wiadomo czemu niewazne gdzie wazne byle na tyle silny cios byl by odciol albo zranil jak najmocniej przeciwnika

walka na dystans - zrecznosc + celnosc
tutaj nieliczy sie sila zutu lecz jak szybko i gdzie sie zucilo

walka na jutsu - coz tu sie bedzie liczylo glownie zeby lepiej kontrolowac chakre oraz celnie trafic w cel czyli Ko + celnosc

skoro pojedynki mamy za soba to teraz czas na wyjasnienie zasad ataku i obrony

punkty kondycji pomnozone przez 10 beda dawac nam hp
oraz same punkty kondycji sa w sobie pancerzem ktory nas chroni

sila i zrecznosc wiadomo atak

Kontrola chakry atak natomiast Ko Chakry razy 3 da nam ilos chakry

szybkosc to nazwa mowi sama za siebie

celnos - trafimy czy nie

mamy z administratorem chwilowy problem co do genjutsu (wrazie gdyby ktos to wybral na miejsca genjutsu)

ale prawdopodobnie sila woli zostanie dodana do ataku a odpornosc do obrony

wprowadzone zostana ochraniacze z 5 wiosek kazdy ochraniacz bedzie zmniejszal obrazenia zadawane od atrybutu ktory przergywa z atrybutem od ktorego nazwany jest kraj wioski
naprzyklad:
ogien wygrywa z wiatrem a konoha lezy w wioske ognie
co za tym idzie ochraniacze konohy zmniejszaja obrazenia od wiatru o 10%

a o to szybki kurs zaleznosci miedzy 5 naturami chakry

natura chakry: | wygrywa | przegrywa
Ziemia |woda | blyskawica
blyskawica | ziemia | wiatr
watr | blyskawica | ogien
ogien | wiatr | woda
woda | ogien | ziemia

mala ciekawostka prosze niekierujcie sie tylko zywiolami z pokemonow te sa wzorowane na mandzie naruto!

nastepnie jak juz opisalem zywioly teraz czas na mala kwestie ataku i zywiolow czyli jezeli bedzie walczyc np wiatr z ogniem to w takiej sytuacji zmniejszamy obrazenia walczacego wiatrem by odwzorowac sie na naruto chocby w najmniejszym stopniu.

natomiast system ataku bedzie nastepujacy jednostke ataku dzielimy przez polowy punktow witalnosci a wynik odejmujemy od ilosci hp a walka bedzie trwala az do ostatniego straconego zycia Grey_Light_Colorz_PDT_03

Powered by phpBB © 2001,2005 phpBB Group